SutlacimiYedimmiBen Kizlar son 9 dun aksam adet agrim oldu ohh bu gece dogururum dedim olmadi😊 acelemi ediyorum ne bir yandanda gelecegi zamani biliyor acele etme diyorum 😀
SutlacimiYedimmiBen 17ekiiimmmm bnmde ikinci. Ilki kacinci haftada dogmustu? Kendi gelmezse suni mi verilecek? Acilman varmi?
SutlacimiYedimmiBen Hilal2205 ilk gebelik mi ben o kadar beklesin istemiyorum acikcasi. Suni almayi dusunuyor musun yoksa sezeryan mi?
17ekiiimmmm SutlacimiYedimmiBen ilki 39+4te doğmuştu. Salı gününe kadar gelmezse suniyle doğumum başlatılacak. Çatı muayenesi olmadım doktorum doğumu tetikliyo diye yapmadı
Hilal2205 SutlacimiYedimmiBen ikinci canım doktorum perşembeye kadar bekleticek gelmesse duruma göre suni sancı verecek oda olmazsa sezeryan. Normal doğumu çok istiyorum ama bi yandanda korkuyorum
SutlacimiYedimmiBen 17ekiiimmmm aslinda alttan bakip dogumu tetiklese daha iyi degilmiymis hani ben isterdim açıkçası
SutlacimiYedimmiBen Hilal2205 bnmde ikinci ikinciler bu kadar bekliyormu ya😔 bnde tekrar normal dogurmak istiyorum o yuzden cok gec gelsin istemiyorum. Kilosu nasl suan?