Nesli23 ben de sizle aynı durumdayım. 2 hafta önce yoğun kanama yaşadım o günden beri kahve akıntı çamurumsu leke devam ediyor bebeğim iyi çok şükür ama leke geldikçe panik oluyorum. Kesede değil ama rahimde kanama alanı yani hematom var benim, doktorum o içerdeki kanın zamanla atıldığını ya da vücutta emildiğini söyledi sanırım o kalan alandaki eski kanları atıyoruz