eilik Kghkflfk Ben joie excursion change&rock aldım. Daha kullanmadım ama memnun kalacağımı düşünüyorum 😊
irorkay Kghkflfk ben park yatak değil de anne yanı aldım chicco next2me 8 9 aya kadar kullanılıyor bir de oda yaptım bakalım
Besteblgn Ben sipariş verdim instagramdan gülbebe tekstil diye bir sayfa dün geldi çok güzel bir bak istersen
cemreninannesi67 Kghkflfk ben çok araştırdım beğenerek aldım gerçekten de aldıktan sonra dahada çok hoşuma gitti 🌸 daha kullanmadık ama çok güzel inşallah kızımda sever
cemreninannesi67 Kghkflfk ben 750 ye aldım internet üzerinden İstanbul’da gümrük malları satan bi yerden aldım
eilik Kghkflfk https://ty.gl/jc1obzsuc Ebebekte daha ucuz ordan nasıl link atacağımı bulamadım bi bakın isterseniz 😊
Nimetdogann Oğluma Kraft almıştım çok memnun kaldım taş gibi valla her seyahatte toplayıp götürüyoruz çok iyi şimdi de kızımızı bekliyoruz ona da mamma mumy 8 in 1 diye bir park yatak aldım anne yanı filan da oluyor bakalım umarım memnun kalırız o da kaliteli duruyor şimdilik :)
SenaUysal Kghkflfk kraft plain sl aldık. Aşırı kararsızdım, civilde 470e indiğini gördüm. Civilde satıcı da tüm kraftlar aynı kalite deyince alıp denemek istedim zaten 2,5 3 yıl sonra oda yapacağım diye düşünerek aldım.
sosi5 SenaUysal iyiki almışsınız oğlumun yatagi acayip memnunum simdi yine kraft bakıyorum çoğu şeyimi bebek arabam hariç sanirim bebek arabasi da bana denk geldi üretim sıkıntısı vardi diye düşünüyorum ama besik olarak içinizde tereddüt kalmasın
Fairymom cemreninannesi67 yoykonun hangi serisi acaba bende bir modelini beğendim ama fiyatı bin lira acaba aynı modelmi