Berfino devlette gerçekten makinalar çok kötü hatta benim arkadaşıma 32. Haftaya kadar erkek dediler herşeyini mavi aldılar çocuğun sonra özele gitti acile akşam oda Biranlık yani doktor kız demesin mi gidip aldıklarını pembelerle değiştirdiler😂🥰o yüzden bence özel herzaman benim için daha iyi hatta özeldeki bilindik iyi bir doktor herzaman iyi özellerin doktorlarında da çok dengesiz salak var o yüzden doktorunu çok iyi araştır