Pelin__1 Symaozt Ben elele madre anne yanı park beşik aldım. Kurduk.çok kaliteli kumaşı vs. Gerçekten hiç bilmeden aldım sadece kaliteli olduğunu düşündüğüm için ve yanılmamışım kullanımı da umarım böyle güzel olur
Symaozt Pelin__1 Ben vazgeçtim park beşikten 🤭 büyüyen beşik aldım park beşikten daha mantıklı geldi sonradan 🥰