Myomluanne benim 13 haftalıkken kasıklarım şişti genel cerrahiye gittim eliyle muayene etti kasık fıtığı ama rsikli değil dedi yüzeysel ultrason istedi şansıma ertesi güne boşluk buldum çektirdim ultrasonu aynı gün genel cerrahiye sonucu gösterdim dedi bu kasık fıtığı değil Bi tarafta 1.5 cm Bi tarafta 1 cm damar büyümüş kasığa kadar varisim çıkmıştı 🥺 sanırım o ve bebeğin baskısı şişirdi kalp damar cerrahisine görün dedi daha gidemedim 😑 korkuyorum ya varisle başım dertte ikinci gebeliğim daha da çok arttı sizin kesin mi kasık fıtığı olduğu