Minnosunannesiii Sulenayir 40 tan sonra özür diye biliyorum yani namaza filan devam edilebilir yada eşle yakınlaşma olabilir. Ama yinede araştırmak lazım. Çokmu fazla oluyorsunuz
Betl Sulenayir Benim 30 gün sürdü 20 gün sonra tekrar 10 gün sürmüştü… Ağır iş yapma belki oda tetikliyor
Sulenayir Minnosunannesiii bazen gecıyor gibi akıntı oluyor sadece sınra adet olmuşum gibi bi akıyor sonra geri azalıyo
Betl Sulenayir Sağlık ocağına 2 ay aşısı için gidicen mutlaka ebeye şöyle belki normal dicek belkide hastaneye git diyecek