Kbraogzzz Kızlar sizdede öylemi resmen 5dkda bir reklam giriyor bebeğim ile ilgili kısmı okurken bi giriyor anneye girince tekrar reklam sonra foruma girince tekrar reklam 1-2 forum okuyorum tekrar reklam çok sıktı sizdede böylemi bendemi sorun var 🤷🏼♀️
Burcu4135 Kbraogzzz bu uygulamayı bedava kullanıyoruz. Bunun bir maliyeti var calısanları var tabiki reklam olacak yoksa nasıl para kazanıp programı devam ettirebilecekler. Birazcık sabretseniz bazı seylere.
Kbraogzzz Minikbirdunya Valla banada soğuma geldi resmen uygulamaya girmek istemiyorum reklam yüzünden eskiden hiç reklam yoktu bi 15 gündür sıktı
Kbraogzzz Kestanesekeri Çok üst üste hemde yani reklam olması normal ama bu kadar sık olması saçma uygulamaya giresim gelmiyo
Minikturtageliyor Kbraogzzz benimkide iOS ama o kadar çok çıkmıyor 😂 tek çıkan Trendyol oda hemen kapanıyor genelde androidde daha çok çıkıyor 🙄
Kbraogzzz Minikturtageliyor Bende çıkanlar bide 30sn sürüyo reklam mail atıp bildirim yaptım ama bakalım 😊🤷🏼♀️
zeytinkiz Reklamlar 10-15 dk arayla çıkıyorsa normal bir görüntüleme sağlıyorsunuz. 1-2 dk arayla çıkıyorsa hata vardır. ‘23:25 reklam’ 24:26 reklam’ şeklinde saati görebileceğimiz ekran görüntülerini biz@mutluanneleriz.com adresine iletebilirsiniz.
Kbraogzzz Burcu4135 Farkındaysanız bende yukarda yazdım okuyup yorumlanırsanız sevinirim tabiki reklam olması çok normal reklamsız olsun diye bisey demedim fakat söylediğim çok sık olması yoksaki bizde düşünebiliyoruz heraldee