Mucizeler2 Sezeryan ameliyat oldum. 12. Günüm korse takmaya başlamak istiyorum. Ama ameliyat yerimi de sarsın istiyorum. Çok sıkı olmasın malum sıcak ve gün boyu zor olur. Sizin önere bileceğiniz kullandığınız korse var mı?
Busra228 Mucizeler2 doğumdan 40 gün geçtikten sonra korse öneriliyor diye biliyorum yoksa yanlış mi biliyorum
esraizmirli Mucizeler2 benimde 16. Günüm korse secemediğim için alamadım 😀 doktorum beldennolanı tavsiye etti ama almadım
WmonallissA Mucizeler2 az önce Trendyoldan Ayrem marka korse siparişi verdim, yorumları çok güzel, bakabilirsiniz, bugün 16. Günüm benimde bir an önce gelse kullanmaya başlamak istiyorum😁doktorum iki hafta sonra kullanmaya başlayabileceğimi söyledi😇
Mucizeler2 mavsnz38_ ikiz doğum yaptım o yüzden mi bilmiyorum ama biraz zorlandım ilk 2 gün. Genel anestezi oldum. Karnım büyük olduğu için çok eğilemedim. 3 gün zorluk çektim. Sonrasında iyi oldum şükür.
Ttugbablgn-77 Ben bu önden kademeli çengelli olanlar varya ondan aldım hiç memnun kalmadım ondan almayın diyebilirim sadece
Arin31 Ttugbablgn-77 hangi marka aldınız az önce angel korse diye bir sitede körseleri inceledim kararsız kaldım
Mucizeler2 WmonallissA şuan baktım ama dikiş yerime gelmez bu korse ben orayı da toparlansın istiyroum. İç çamaşırı gibi.
esraizmirli Mucizeler2 bacaklarımda kilo aldı ora içinde istiyorum alternatif bişey olsun yani hem göbek hem bacak için ama aradığım gibi içime sinen bişey bulamadım sanırım göbekli kalıcaö😂😝
Psa77 Mucizeler2 bende korse konusunda ne olabilir diye ön araştırma yaptım bu hafta doktora gittiğimde onada sordum. Doktorum korse yerine direk taytın daha etkili olabileceğini söyledi. Tabi seçimi bana bıraktı kullanabilirsinde ama çoğu korse terlettiği için sorun olabilir dedi. Yinede fikir olsun diye medikalciye gidip baktık eşimle ve orada çalışan kişide sağolsun gayet net bi şekilde çok bi işe yaramayacağını söyledi bele tamamen sarılan korse göstermişti ve inceydide zaten baya.
esraozbl Mucizeler2 korse alana kadar bişey sarın karnınıza kızımın büyük Müslim bezini sarfım korse almadım göbeğim indi hem daha rahat hareket ettim çok rahatladım20gğn falan doğumdan itibaren sardım