zeyesra 7.haftasında olan hamişler, tanışalım.. Nasıl gidiyor? Hafif bulantı, halsizlik uyku var bende
Busraa2534 zeyesra 7+3 ne bulantı ne kusma bazen yolunda gitmediğini düşünüyorum 🤒 4 mayısta doktora gittim kese oluşumu var bayramdan sonra kalp atışı dinleyelim dedi.
Eylul1987 Busraa2534 bende sizin gibiydim halsizlik bile yoktu. Boyle olunca insan strese giriyo. Cuma gunu gittim kalp atislarini da duydum gayet iyi dedi doktor durumu darisi basiniza
Cagla-91 6+5 🙆♀️ Hafif bulantılar var. 7+1 de doktora gitmeyi düşüyoruz. Kalp atışını duyabilir miyiz acaba?
zeyesra Cagla-91 8.haftaya kadar duyuluyor, duyarsınuz tabii😍doktor bize dinletmedi, bebek çok küçük, zararlı şuan dedi… İçinizi ferah tutun hep olumlu düşünün🥰
zeyesra Gamze64 Gamze64 6+3 de benimde ultrason da gözükmedi, vajinal muayene de gözüktü.. Gözükmemesi normal yani
Arsima4 7+5 bende yeni yeni bulantılar var 3 gün sonra kalp atışını dinleyeceğiz. En son 6+1 de dr bebeği ve kalp atışını makine de görmüştü.