Kızlar bayramdan sonra İstanbul reyapa kontrole baslicam 22 haftaligim bu zamana kadar gittigim klinigin ultrason cihazlarını begenmedim 22 haftalik olduk daha bebeklerimi doğru düzgün görmedim reyapta bildiğiniz iyi doktor var mi birde cihazları nasıl bebek net görünüyor mu