Bilen varsa bir şey sormak istiyorum. Memleketten kaz geldi dondurulmuştu (havanın soğuk olduğu zaman gelmişti) üç gün sürdü gelmesi ve çözülmüştü. Dondurucuya koydum ben de. Şimdi hamileyim çözülüp tekrar donan et yenir mi gebelikte. Bakteri üretir mi bebeğe sakıncası olur mu. Bilen var mı?