hbanneyim Cocuk sizinde cocugunuz onun ailesinin adini yasatmak icin mi cocuk doguruyorsunuz?
o kadar ay tasiyorsunuz bi zahmet o kadar hakkiniz olsun.
madem oyle ilk cocukta hakkini kullanmis ikinciyede anasi geri kalsin.
kendi annenizin adini koyun madem.
once tatli dille soyleyin. Yani baska bir isim koymak istediginizi kiziniza istediginiz ismi koymak icin ozendiginizi soyleyin.
ikna olmazsa diretirsiniz gerekirse.