Kızlaar ikiz gebeliğinizi ne zaman öğrendiniz
uzlet 11. Haftada öğrendim
zehranurr ne mutlu size 😊
6+3de öğrendim aslında beklediğim birseydi tüp bebek olunca ❤
Ben de dün öğrendim 8+1 de