mucizemibeklerken17 Selam arkadaşlar, bugün 3.gün ve normalden daha fazla kanamam var. Kasık ağrısı da aynı şekilde. Kürtaj sonrası sizin de ilk âdetiniz öyle mi geçmişti?
GamzeBaz mucizemibeklerken17 herkese göre değişir bu canım bende ağrım o kadar çok olur ki kürtajdan sonra ki adette ağrım olmadı hıc bılemedım bile kanın yoğun ve pıhtı halınde gelmesi normal adet 5 gunse 8 gun süreblr bende öyle oldu Bi azaldı bir çoğaldı duş alrkende ayakta al oturma sıcak suyla da duş alma ılık suyla al 😊
mucizemibeklerken17 GamzeBaz anladim canim cok teşekkür ederim 🥰 dediklerine de dikkat edicem mutlaka.
mucizemibeklerken17 Mavi34 benim sıkıntı oldu ve tam 3.ayda anca âdet görüyorum. İlaç kullandım sanırım onun da etkisi var
Mavi34 mucizemibeklerken17 ebetbgec olunca fazla ve zor olmuştur bor sonrakiler biraz dengesiz olabilir sonra duzelir