İlk gebeliğim doğuma gittiğimde kalbinin durduğunu öğrenip ölü doğum yapmak zorunda kaldım şimdi ikinci hamileligimde 15 hafta 2 günlük hamileyim ilk gebeliğimden kalan korkular ikinci gebeliğim de de devam ediyor acaba kalbi durdu mu ne zaman hareketlenicek sık sık kontrole gitmek istiyorum bu yüzden bu korkuyu endiseyi nasıl yenebilirim hanımlar
Yardimci olur musunuz bana