Nessliihhaann malesef olumsuz birşey olduğunda hissediyorsun bende 9 haftalıkken rüya gördüm ve korktum ertesi gün eşime ben hiç hamileymişim gibi hissetmiyorum sanki hamile değilim dedim ondan iki gün sonra kontrolüm vardı gittim malesef doktorum bana ters giden birşeylerin olduğunu söyleyince şok oldum kalbi durmuştu bebegin 😔 içini ferah tut hiç bir belirtin olmaması normal olabiliyor benim şuan ki hamileliğimde de benim 7ci haftaya kadar hiç bir belirtim yoktu ama hamile olduğumu hissediyordum