Selif67 çok şükür siz kalp atışını duymuşsunuz ben ilk gittiğimde hem iki hafta geri hemde kalp atışıda duyulmamıştı sadece kese vardı ikinci kontrolümde duymuştum ama sonra netleşti haftası falan bir iki haftalık fark normalmiş benim doktorum öyle demişti önemli olan sağlıklı olmaları ❤️