ebrr1048 mugee34 uykum var ama uykum gelmiyo yavrum geceleri coşuyor 😅 ara da bi mide bulantısı devam ediyor çok şükür başka derdim yok 🥰
Kuben mugee34 21+3💙 iki gündür bir bel ağrısı çıktı başıma he bir de tetanoz aşısı vurulan kolumu da unutmayalım. Bunlar dışında çok şükür iyiyim 🥰
Mrymonek Yarın 19haftalik oluyorum :) ara sıra bel sırt ağrısı ama hafif olarak başka sorunum yok. Göbek büyüdüğü içindir diye düşünüyorum erken çıktı benim karnım sizinde öyle mi bakan anlıyor artık hamile olduğumu 2haftadir:)
mucizem09_ hellobaby0 cok fena cok keskin degil ama hafif hafif oluyor insan rahatsiz oluyor okadar cok gobekte yok 😊
sclzn mugee34 bende 21+5 teyim sırt agrım ve halsizliklerim basladı yine 15 16. Haftadan beri rahattım simdi yine deli gibi uykum halsizligim var hep uyusam keske 😅😅
[silindi] 21+1 halsiz hissediyorum kendimi agirlasmis gibiyim bacak agrim da zaman zaman dayanılmaz oluyor 😞
Sevgi_123 mugee34 21+2 bazen sırt ağrısı bazen mide bulantısı iştahsızlık derken devam ediyoruz Bi şekilde hiç geçmicek bitmicek gibi gelsede öyle böyle zaman geçiyor 😅
[silindi] Kuben aliyorum kalsiyum da aliyorum şu magnezyumlu sodalardan da tuketiyorum ama bi hafifleme olmadi
Kuben [silindi] Allah Allah benim azaltmıştı işte hep bünye meselesi böyle şeyler. İnşallah hafifler benim de kalça kemiğimde var ağrı sanırım ben de isteyeceğim kalsiyum. Zaten ilaç manyağı oldum o da oluversin😀
TugceSmile Ben de bugün itibariyle 21. haftadayım gündüz yorgunluk ve uyku hali gece de uyuyamama sorunum başladı. Karnım da erken belirginleşti. Şimdiden koca bir göbeğim var o da biraz zorluyor ama en güzel yanı oğluşumun hareketlerini daha yoğun hissetmeye başladım 😍🤗 mugee34
[silindi] Kuben kalca kemigim gecen hafta cook kötüydü yuruyemiyordum o gecti bacaklara indi gbi oldu ağrı 🤷🏻♀️ annelil kolay degil cekiyoruzz bakalim😅