Selam kızlar iki gün önce kürtaj oldum kalbi durduğu için bugünde göğüslerim ağrıyp şişmişti bende bı makineyle sağdım sütten dolayı mi diye öyle de oldu sütüm geliyo ama kanamam da var. Annem zararlı dedi ama buradaki tecrübeli hemşire olan varsa yanitlayabilir mi.sirf bunun için geri yüklemek zorunda kaldım bilmediğim için sizden tavsiye almak istedim. gelen sütümü oğluma versem zararlı. Kanamam dursun diye ilaç kan hapı kullanıyorum. Hemşire ye yazdım ama hala cevap vermediği için buradan sormak istedim. oğlum 4 aylığa kadar emdiği için bu sütm gelince açıkçası mutlu oldum tabi zararı yoksa 🌺