Deletedmom_5 Ya kızlar nasıl düzeltirim bunu bilmiyorum uzun zamandir yaptırdığım tahliller e nabıza düşmüyor sağlık ocağıda e nabızdan bak diyor nasıl düzelir bu hata
Ouzc Deletedmom_5 canım benim sağlık ocağında yaptırdigim testler e nabıza düşmedi. İl sağlık müdürlüğünden girip baktım. Bazı özel hastanelerinde geç düşüyor.
Serapveminikleri Deletedmom_5 e nabiza sağlık ocağındakiler düşmüyor googleden sağlık ocağı. Halk aile merkeze mi ne diye yazıyorum giriyorum TC kimlik num istiyor zaten ordan bakabilirsiniz
Gulbaharklc Deletedmom_5 sağlık ocağından numarasını almanız gerekiyor labim için derseniz verirler ordan sonuçların hepsi çıkıyor
ipek_bulde Sağlık ocağı tahlil sonuçları diye yazın tc ile görebilirsiniz ben öyle gördüm benim de e nabıza düşmedi
ipek_bulde Deletedmom_5 evet ben bulunduğum ili yazarak sağlık ocağı sonuçları yazdım çıktı öyle deneyin. Bana barkod no falan vermediler. Tc ile göründü hatta geçmiş senelerdeki tahlillerime kadar görüyorum
Redpepper Saglık ocagı tahlilleri enabıza düşmez. Size tahlil yapılırken barkod numarası vardır onu isteyin internetten bakmak için diye başka türlü olmuyor
Deletedmom_5 Redpepper Barkod vermiyolarki dümdüz giriyoruz doktorun yanına sıra falan yok hak getire
Redpepper Deletedmom_5 istemeniz lazım yoksa vermezler tahlil verdiğiniz hemşireden de isteyebilirsiniz
Deletedmom_5 Serapveminikleri ben baktımda barkod no istemeyen bulamadım link atabilirmisiniz rica etsem
MelekBas Benim saglik ocaginda yaptirdiklarim e nabiza dusmuyor, doktorum sitenin ismini ve sifresini veriyor ordan bakiyorum, bir daha ki gittiginizde sorun. Kendisi soylemisti doktorum bana dusmedigini sizinde oyle olabilir
Ddmdzmn Sağlık ocağında yapılan testler e nabıza düşmüyor kan verdiğiniz zaman şifre isteyin halklabim sitesinden bakılabiliyor