AkdenizBeyza Kızlar geçen sene ağustos’ta doğum yaptım oğluma. 40+4 ‘te sezaryen’ a karar verildi. Şimdi hamileyim 23+3 olduk kaçta alınıyor sezaryen’a bilen veya doğum yapan var mı?
ogrencianne35 AkdenizBeyza dönmediği için belki de beklenmiş 38 39 da alıyorlar diye biliyorum bebegin gelişimine bağlı
Mom789 AkdenizBeyza bebisin gelişimine ve sendeki durumuna bağlı yani 37de gelişimi tamamdır kilosu Gayet usttedir senin vucududa doguma hazır hale getirmiştir alir bekletemez.onu doktorun bilir yani 36-40arasinda alir
Beyzalpay AkdenizBeyza bebeğin anne karninda gununu tamamlasi daha saglikli oldgu icin bir sorun olmazsa eger son haftaya kadr bekletiyolar benim 21 Aralik gozukuyor dogum doktor bi sorun olmazsa 15 aralikta aliriz dedi 🤲
zynn AkdenizBeyza Planlı 37+1 de oldu benim. Gelişimi kilosu iyiydi. Plasentam öndeydi riske atmaya gerek yok dedi
AkdenizBeyza ogrencianne35 İlk hamileliğimde normal doğum olsun diye çok istemiştim çokta bekledik ondan sonra sezaryen oldum aslında kanalda görünüyordu ama nasip. Hep 36 falan diyorlar ama çok erken geliyor, sanki daha küçücükmüş gibi 😔
AkdenizBeyza Mom789 Doktorla detaylı konuşmadık, işin açığı doktorumu sevmedim hiç ama başka da doktor yok ve tek özel orası var. 36 da falan doğarsa erken olmuyor mu küvezde kalır diye korkuyorum 😔
Beyzalpay AkdenizBeyza tamam yani brklemeniz daha iyi bnce bir sorun olusmadiktan sonra anne karni daha guvenli 🤰 benim ilk gebeligimde 39+5 de aldilar
AkdenizBeyza zynn Herhangi Bi sıkıntı oldu mu peki canım senle veya bebekle alakalı bide kız erken doğar diyorlar oda korkutuyor 🤭
AkdenizBeyza Beyzalpay Sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil inşallah. Ya arada sadece 1 sene var planlı Bi gebelik değildi geçen sene doğum yaptım bu sene tekrar yapıcam, Bi taraftan şaka gibi 😂 ama dikişler falan yeni ya ondan da erken alırlar mı acaba?
Senarsgnc AkdenizBeyza merhaba 🌿 benim doktorum zorunlu bir durum olmadıkça 39 a kadar bekliyor kesinlikle canım benim de ilk gebeliğim ve bebeğim ters geliyor kısmetse Salı günü sezeryan olacam 38+6 oluyor 36 çok erken diye biliyorum çünkü 37 bitince tüm gelişimler tamamlanmış oluyormuş
AkdenizBeyza Senarsgnc İnşallah canım günü gelince doğar erken doğmasından korkuyorum. Allah’ım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.
Senarsgnc AkdenizBeyza AkdenizBeyza bol bol dua et allah büyük 🙏🏻 Tüm bekleyenler sağlıkla kavuşsun insallah
Beyzan AkdenizBeyza doktorum ikinci Sezaryen için 39+0 39+1 gibi dedi. Ama her doktorun yaklaşımı farklıymış burda okuduğumdan anladığım kadarıyla