Yuceroglu Haftada baş aşağıydı dönmüş makata ama ayaklarının aşağıda olması yada yatay durması canımı yakıyor. Böyle olan var mı? Kaçıncu haftada döndü
Senarsgnc Yuceroglu merhaba 🍀 aynı bizim durum canım herkes farklıdır tabi ama benimde oğlum 30. Hafta da ters döndü şuan 38+3 olduk ve hala aynı hatta Salı günü sezeryan Doğum yapacam
Beyzalpay Yuceroglu bende ilk gebeligimde oyleydim ama bebek donmedi 🤦♀️ son haftaya kadr bekledi doktor oturamiyodm bile kafasi batiyodu sanki🤦♀️
eslemeslem Yuceroglu bana da 28 de makam geliş demişti dün 32 olduk kontrolümüz vardı dönmüş baş geliş dedi umarım tekrar dönmez 😊 bol su içip günde en az yarın saat yürüyüş yapın
Esrasozler Yuceroglu şuan 38 haftadayız.37. Haftaya kadar makat gelişiydi,hatta 10 Mayıs için sezaryen planlıydı doğumum.Strese girmeyin son ana kadar dönebilme ihtimali varmış.
Mom789 33um hala makat duruyor 35e dönmezse sezeryan planı yapalım noljr normal diye dedi doktor yürüyüş yap dönebilir dedi ama insallah döner seninkide
Senarsgnc Yuceroglu benim su normal ama çok agrılarım var canım ters olduğu için kalça ve bacak sorunu yasıyorum aylardır ve kafası ciğerlerimin altında duruyor her hareket ettiğinde can yakıyor daha ağır geçiriyorum
Senarsgnc Yuceroglu aşağısı için yazmamışım evet ayaklarını aşagıya gömmüş resmen sancı yapıyor canım
Mom789 Yuceroglu hadi yaa su azaldıkça doğumdan az kalmis sezeryana alir galiba ay aman sağlıklı olsunlarda of dogsunlar napalm
Yuceroglu Mom789 iki tane iğne oldum işte. Günde 7 8 lt su içiyorum mide kalmadı. Pazartesi belli olacak🙄
El-is Yuceroglu ne iğnesi oldunuz acaba ciğer geliştirici iğne mi bu arada içtiğiniz suyun faydası oldu mu bende 3.5 lt içiyo artırsam mı ki
Esrasozler Yuceroglu eğer şeker probleminiz yoksa amniyon sıvısını havuç suyunun artırdığını biliyorum.Şöyle birşeyde var biz ne istersek isteyelim bebeğimiz kendi belirliyor dünyaya nasıl geleceğini.Sağlıkla alalım bebeklerimizi kucaklarımıza hayırlısı olsun inşallah
idiloska Yuceroglu 29′da makat gelişti, doktor 32′de döner dedi, 33′de gideceğim, umarım dönmüştür, dönmediyse bir müddet bekleyeceğiz.
idiloska Yuceroglu sizin için en iyisi neyse o olsun, dönmeyen bebeği zorlayamam dedi benim doktorum. Her şey güzel olsun inşallah
Yuceroglu El-is perşembe hastaneye yattım 3 lt serum birde ağızdan 7 lt su aşdıö. Hala da devam. Pazartesi dopplere giricem. Duruma göre gidişat belirliyicez. Sizin kaç ml çıktı ?
Yuceroglu Esrasozler evet havuç suyunu herkes çok önerdi. Doğru diyorsunuz geleceği varsa tutaöayız ama sağlıkla gelsin inşallah tek isteğim 🙏