Kızlar selam 21+5 hamileyim. Göbeğimde cok kıllanma oldu ve psikolojik olarak kıllar beni rahatsız etti. Dün akşam kollarıma sesunun kömürlu agdasi vardı evde. onu karnıma sürüp aldım. Biraz kızardı ve pitiradi. Bir zararı olmamıştır dimi. Böyle bisey yasayan var mı krem falan ne surebilirim? Bebeğe dokunmuşmudur bu ağda?benim gibi göbek bölgesine sesunun bu kömürlu siyah ağdasini kullanan var mı. Lütfen bilgisi olan yazsın😭😭 krem ne sureblirm kızarıklık için.