Sevens MinikMucizeninAnnesi biz de bu hafta gördük kalp atışlarımı da duyarız hemencecik inşallah. Kese kac mm
Krizantem_ MinikMucizeninAnnesi Maşallah hayırlı olsun Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🥰
Sevens MinikMucizeninAnnesi cok guzel adet tarhinjz ne zamandı sanırım benziyor bizim. Bayramdan sonra tarih verdi bize. Siz duydunuz mu kalp atışını
MinikMucizeninAnnesi Sevens 25 Mart son adet tarihim henüz duymadım bende bayramdan sonra gidicem kalp atışı için 🥰
34_21_23 MinikMucizeninAnnesi oy maşallah o minnak çok yakında büyüyüp bütün karnını kaplayacak annesi 😍 tebrik ederim sağ Salim kucağına almak nasip olsun
Sevens MinikMucizeninAnnesi benim de 20 mart normal de 6+2 olmam lazım doktor 5+6 dedi bugün itibari ile. Bayramdan sonra salı günü gel dedi gün sayıyorum kesem 6mm di benim ama ilk gebelik. Doktor iyi kötü herseyi söylüyor bazen kese kalp atışı olmazsa boş olabiliyor dedi bende tedirginim gün bekliyorum düşünüyorum hep :/