Fatosef Çok af buyurun sabah idrara çıktığımda su yüzeyinde beyaz bi tabaka fark ettim. Dağılınca beyaz tanecikler haline geldi. Hafta içi doktora gideceğim ama yine de sormak istedim gebeliğe bir zararı var mıdır? Yaşayan kendiliğinden geçen var mı?
M7927 Genelde tortu oluyo gebelikte bi skimti yok bendede var hatta hamilelik belirtisi kabul ediliyo bi yakinmaniz yoksa bi sorun olcagni dusunmuyorum
Fatosef M7927 kuzum hep vardı zaten gebelik başından beri ama bu defa yüzeyde donuk yağ tabakası gibi görünce tuhafıma gitti acaba baska bisey mi diye.
M7927 Fatosef yok ya sanmm hamile olunca hersey kotu sonuc dogudcakmis gbi hissediyoruz😁 gine doktorunuza yazn bi istersenz
Ays0 Bende de sık oluyor özellikle ilk idrarda ama benim geçmeyen idrar yolu enfeksiyonum var belki o yüzdendir
Fatosef M7927 sabit doktorum da yok malesef her gittiğimde başka doktor denk geliyo devlet malum 😁 büyük ihtimal enfeksiyon olmuşumdur cnm sağol