Benim bebeğim 13 aylık olucak.Ben şu an 34 haftalık hamileyim.Ard arda sezeryan geçirmiş olucam ama inanın korkmayın.Sonrasında bu muymuş diyeceksiniz.Bıçak yarası sonuçta illa ki ağrı oluyor ama ağrı kesici iğneler yapılıyor bi şey kalmıyor.Kimseye kulak asmayın her bünye farklıdır.Tavsiyem sonrasında bol kahve,su tüketin ve bol bol yürüyün.Bende hiç ağrı kalmadı sadece doğumun olduğu gece sırt ağrısı yaşadım okadar.