MehmetEzgiKelek Kızlar en başından beri bebeğim 1 hafta 10 geriden geliyor ilerledikçe tamamlar diye umut ediyodum ama yok malesef gününü tamamlarmı yoksa bu durumu kabullenmelimiyim 24+2 bu arada
KemalFatosPolat MehmetEzgiKelek hiç sıkıntı yapma canım sıkıntı stres yaparsan daha da geride gelir bebeğin gelişimi haftalar geçtikçe tamamlar gününü
Oyakubra 3 haftaya kadar sikinti olmuyormus cnm benimkide 1 hafta geriden geliyodu 2 gune dustu buyudukce yakaliyormus m etme
Ebrar34 O grtiden gelme korkulcak bişey değil bi yrri eksik olmayacak 3 hafta olması sakıncalı sadede bu bir haftalık gerilik brbrğin minyon tipli olacağına işaret benimde öyle ben minyon yipliyim bebeğim De bana çekmiş doktorum söyledi babası uzun bakalım boyu babasına çekerse uzun boylu minyon bir kızım olucak 🤗🤗 korkulcak bişy yok kndinşzi strese sokmayın