29+5 olduk ama sanki öncekine gore hareketi daha az gibi cok sakin buda benim tuafima gidiyo istiyorum ki ben oturunca hep oynasin tekmelesin 😁 gunduzleri az geceleri belli saate oynuyor o kdr. Sizinde boylemi? Birde 2 gundur seffaf akintim var normal mi acana? Sizler nasilsiniz 29-30 haftaliklar