İyi de bedduası tutmaz ki. Sonuçta eşyaları onlar mı aliverdi? Kendi helal paranızla aldınız. Bu devirde bu kadar ince fikirli olmayın. Ayrica bana bu kadar ısrar etseler, ben gider spotcuya daha ucuza satarım yine de onlara bırakmam. Hem o kadar kira verin, hem 4 günün lafını etsinler, hem ölü fiyata eşya sahibi olsunlar.