Havva-61- Yasinimm aynı bendede iyle 30+4 haftaligim hiç geçmiyor bu zamn çok ağırlastim kendimi hep doguracakmis gibi hissediyorum dün sabah ilk kez kasıldım Allahım ölcem zannettim yattım kıvrana kıvrana ağladim çok zor :(
Krizantem_ Yasinimm Bende odem de yok ama cok agrim var bacaklar ve ayaklar da. 33de de yalancı sancılarım başladı arada hafif hafif oluyor.
Kubbb Yasinimm Yasinimm ödem mi var acaba bide magnezyum iyi geliyor bn gergin yürüyüş yapıyorum düzenli olarak