Merhaba, ben ciddi anlamda diyet yapıyordum ve dyete başladığımdan beri hiç atak geçirmemiştim. Ama şimdi gözüm kalmasın diye aşırıya kaçmadan artık diyeti bozuyorum. Ama bazen şeker düşüyor ve çok kötü oluyor. Ve artık 3 saate bir acıkmaya başladım. Mesela gözümü az önce açtım ve 5 dk sonra aç hissedyorum kendmi. Troit ilacı içtiğim için 2 saat bekleyeceğim orası ayrı😁 bu yeme olayını nasıl çözeceğiz. Aynı durumda olan var mı benim gibi? Bu arada 14,5 haftadayım.