Merhaba kızlar ben sezeryan doğum yaptım 3 gün önce korkulcak pek bişey yok hissedilmiyor.. Yalnız dün taburcu oldum ve akşam ayaktan dizime kadar şişme oldu nedeninide bilmiyorum ne yapsamki onuda bilmiyorum normal mi sezeryan sonrası öyle olması yaşayan var mı aranızda?