Hanımlar 20 haftalık ikiz gebeyim dişlerimi neredeyse gebeliğimin başından beri fırçalamıyorum yani aslında fırçalayamıyorum diş etlerim patlıyo şişiyo intihap kapıyo çalkalıyorum ağzımı yada parmağımı fırça gibi kullanıp elimden geldiğince ovalıyıp temizliyorum ama bu sabahki diş ağrısı beni mahvetti dişimin dolgu yapılması gerekiyo yediğim ekmek içine gidincr inanın öldüm öldüm dirildim şuan yeni durdu sızısı pamuk falan tıkadım ama kahvaltım bile kaldı😭
Çekilmesi gereken dişimide çektirmem lazım iki dolgum birde dişim çekilcek bunları gebelik süreci içinde yaptırabilirmiyim sizce gebelikten önce korkuma gitmedim ağrımaya başlayınca keşke gitseydim diyorum sizce bişey olurmu internette olmaz diyor ama güvenemiyorum yardımcı olurmusunz gebelikte diş yaptıranınız varmı🙏