ipekeylul Nisan ise sancinizi evde bekleseniz daha az yorar sizi. Fakat kanama diyorsunuz. Bana göre 1 damladan fazla olan kanama doktora görünmeli. Plesanta erken ayrılabilir bebekten dogum zamani gelince bunu yasayanlar var. Tabiki korkutmak istemem ama uyarmak zorundayim. Sadece Nisan ise bekle valla hastane ortamindansa ev daha iyi. Ama kan varsa bence git görün