_glc1991 Bugün doktora gittim 36+4 günlük gebeyim bebeğin kilosu 2hafta önce 2640 tı bugün 3500 olmuş çok mu doktor kafası bide karnı büyük dedi çok endişelenniyorum 😟???
Annesininkuzusu01 _glc1991 Maşallah suphanallah endişe etme canım riskli bir durum olsa doktorun bilgilendirirdi 🙏🏻 Ne yedin içtin bize de söyle😂
Melikesvm _glc1991 benımde tam 37haftaya gırdıqımde 3600dü gobegı 40haftaydı normal de 37haftalıktım bıse demedı tombıs olacak dedı
ikincimucizemmmm _glc1991 ultrason kilosuna takılma 500 eksik 500 fazla çıkabiliyor 4200 gram demişti doktor 37. Haftamda o gün doğum yaptım 3800 gram dogdu oğlum çok rahat normal doğum yaptım endişe etme
DilaraMert0909 _glc1991 bende dün gittim 35 haftayım banada gelişimi 4 hafta önde kafası büyük dedi ama yapısal dedi baba tarafından ötürü korkulacak endişlenecek birşey yok ❤️🙏🏻
Denizss _glc1991 Bence iyi korkma benim 32+5te 2750 çıktı kilosu 10 gün sonra kontrolüm var merakla bekliyorum önden gidiyor tombiş olacak dedi sadece Kafa yapısı hep öndeydi eşiminde büyük o yüzden takılmıyorum 😂Sende düşünme sağlıklı olsun yeter
ikiponcik_annesi _glc1991 maşallah canım sağlıcakla gelsin en fazla sezeryan olursun endişelenme benimde doktorum hep zayıf diyo azcık kilo alsın diye elimden geleni yapiyorum ama yok bebek yavaş alıyo ama ben maşallah çifter çifter alıyorum kiloları 🤣
Sumeyye123_ _glc1991 benim bebeğim de 36 haftalık ve 2200 çok minik bende minik olduğu için endişeleniyorum ve tansiyon yüksekliğim var sürekli kontrol altındayım 😔😔