Nrdn-tmr00 benimde 24+5 bende hissedemiyorum gün içinde çok nadir hatta tatlı yiyince kımıldar diyolar ya şeker yüklemesi yaptırdım vücuduma aldığım o şekere rağmen o gün bile hissetmedim doktora dedim baktı karnıma gayet normal şuan ayağı oynuyo hatta dedi. Hareket ediyorlar ama her hareketi biz hissedemiyoruz sanırsam yine içini rahatlatmak için git doktora insan panik oluyo