elifinannesiiii Saat 3 bucuk gibi sebepsizce uyandım o saaten beri uyuyamıyorum ağrım sızım yok çok şükür bir sağa bir sola dön derken sabahı ettim eşim yanımda horul horul uyuyor özeniyorum valla😬 sanırım bu Evrenin bize uykusuz gecelere alış deme şekli😂🤷🏼♀️
kelebegimm07 elifinannesiiii bende 4 te uyandım hala uyku uyku yok hava acıyor ben uyuyamadım🤦🏻♀️ ama ağrım var alt tarafta biraz o da sebep galiba
Nhlady elifinannesiiii Hava karanlikti uyandim simdi sabah oldu hala uykum gelmiyor nedir bu uykusuzluktan cektigimiz 🤣
elifinannesiiii kelebegimm07 benimde yatakta sağa sola dönerken birden buzdolabında olan dün yaptığım bir yiyecek düştü aklıma😂 kalktım şimdi mutfakta oturuyorum valla
kelebegimm07 elifinannesiiii ohh afiyet olsun 🤣🤭 bende ne yesem diye düşündüm canm bişi istemedi ama 🤣
TugceSmile Ben de uyuyamayanlardanım bugün. Tetanoz aşısı oldum kol ağrısından uyuyamıyorum. Sola dönsem olmuyor sağa dönsem olmuyor 😂 neyse ki yalnız değilmişim uyuyamama konusunda 🤗🙈
tunanehriii elifinannesiiii bende uyuyamıyorum 😒 4te bi uyandım daha da uyku yok hava aydınlandı yok.. bişeyler yedim şimdi oje sürüyorum 😂😂
Gndaylin elifinannesiiii kızlar ben daha 11 haftalığım saat 3 ten beri yatakta uyumaya çalışıyorum şimdi kalktım çubuk kraker yiyorum
Hulyaaaao Normalde uyku ile hic bi problemim yoktu covid olduktan sonra uykusuzluk basladi ne gece ne de gunduz uyuyabiliyorum gunde 3 saatlik uyku ile duruyorim zaman gecmek bilmiyo
Melmur elifinannesiiii uzun zamandır uyku problemi çekiyorum bugün bırak saati 5 dk bile uyuyamadım her gece ayrı dert bana artık 1 saat bile uyusam öpüp başıma koyucam psikolojim bozuldu bu yüzden eşim yanımda uyuyor o bile batar oldu bana😭 kızım aşırı hareketli bu yüzden uykusuz gecelerim😭 birde doğum sonrası uyuyamiyacagim ama artık eminim ki şuan 1 ise ozaman 3 saat uyurum inanın o bile yeter bana okadar vahim durumdayım.
gons Ayyy aynı şey bende de olmaya başladı. Yanımda eşim horul horul, karnımdaki kıpır kıpır😂 saat başı uyanıyorum. Ağrım da yok ama anlamadım gitti neden böyle. Uykusuz gecelere hazırlık muhtemelen.
_hasret- elifinannesiiii benimde ole son ay oldugu icin uyku yok hormonlardan sanirim insalalh gecicidir