Rabiayvz50 yaptırılmamalı , ben dün yaptırdım o da düşük tehlikem vardı dedim hiç bir testi olmadım belki detaylıda düşük ile ilgili bi durum çıkar ( sonuçta önlem alınır )yoksa asla yapmayı düşünmüyordum , sonuçta mevlam bebeklerimizi karnımıza koymuş yani bir durum cıktıgında bile üzüntüden başka birsey yapamıyorsun doğuma kadar tevekkül edip sağlıklı sıhhatlı doğmasını istemek en güzeli diye düşünüyorum