emineuygurr benim ilk hamileligim cok kotü gecmisti esimle hep kavgalar gecimsizlik siddet evden uzaklasma neler neler yasadik hep aglardim uzuntulu… e malum tek bedende yasayinca hamilelik doneminde ister istemez cocugada gececegini dusundum ve oylede oldu. Dogduktan snra gecem gunduzume karisti surekli agladi kolikti gazı vardı kimsede durmazdi hicsey susturmazdi ne emmek ne gezdirmek…. bende onunla aglardim artik ve derdimki hamileligimde ne yasadiysam Dogduktan snrada bebegim yasiyor benim yasadiklarimi… ben boyle dusunuyorum.. ne demisler cocuklar ailenin aynsıdır