Merhaba annişler bende dört hafta gelişim geriliği olmasına rağmen 36+6 da doğum yaptım bebeğim 2380 doğdu çok şükür küveze girmedi sezeryan ve ikinci doğumum çok rahat toparlandım spinal oldu ameliyatim 21:58 de doğum yaptım saat ikide ayağa kalktım ikinci sezeryan çok rahatmis ağrım bile yok tedirgin olan annelere bir nevi motivasyon olsun hiç korkmayın ben bebegimden ayrılırım küveze girer diye aşırı korktum hatta devlet hastanesi doğuma almadı riskli olduğu için üniversiteye sevk etti aynı gün yatış doğum yüzde yüz girer küveze diyen doktor Şok 😂😂 paşam çok sağlıklı