Kbra007 İyi geceler hanımlar saat 1 gibi suyum geldi ama hiç sancım yok idrar kaçırıyor gibi aktı bacaklarımdan hastaneye geldik yatışım yapıldı ama hala sancım yok yarına doğar diyor ebe ama açılmam da başlamamış 😶 Beklemedeyiz 37+4 ☺️