Msydn6 bi tanıdıgımız zeytınburnunda devlette dogum yapmıs 3. Sezeryanı hep orda yapmıs 3 farklı yerde dıkısı varmıs da acaba devlette böyle mi diye merak ettim benim 2. Sezeryanımda ozelde aynı yerden kesmıslerdı 2 sezeryanım var ama tek dikiş şimdi 3 olcak İnşaAllah yine aynı yerden olur