Gulten97 13. Haftada kız denildi. Açıkçası ben erken diye pek güvenemedim. 19. Haftaya kadar da göstermedi. Yine göstermiyordu da doktor cikolata fln ye yarım saat sonra bakalim tekrar dedi. Neyse ki biraz oynamış yerinden. Kısacası 19. Haftada kesin kız olduğunu öğrenmiş olduk 😇😊