Zesa17 birileri yaptırmayıp sıkıntı yaşamadığında nasıl gönül rahatlığıyla yaptırma diyebiliyo ya da onlar yaşamadı bende sıkıntı yaşamam diyenler nasıl rahat edebiliyo anlayamıyorum, bak canım gebelik şekeri normal şeker gibi değil ailende şeker olup olmaması da hiç önemli değil ve başkasında gebelik şekeri çıkmadı diye sende de çıkmicak anlamına gelmiyo bu yapılması gereken bi test Allah korusun yaptırmazsan ve şekerin varsa bebeğe de sana da zararı çok büyük olur bunu düşünerek karar ver alt tarafı bi şekerli su içip kan vereceksin o kadar