Eylulunannesi-2 Derya63 benmde 30 lu haftalarda basladı cnm hala öyle. Ama benm uçları cok yanıyor acı acı batmalar en cok ondan bıktım
HafizeFatih Eylulunannesi-2 al benden de o kadar ya yanıyor acıyor dokunanıymışım bile bide benim uçları da yok ne yapacam bilmiyorum
Eylulunannesi-2 Derya63 tabi acı acı batyor dedm . Uçları geriliyor hissedyorm. Bu zmnlarda cok normal dedi sadece. Okadar
Eylulunannesi-2 HafizeFatih valla benm ucları vardı şimdi yok oldu 😅 gögslermi hiç tanıyamıyorm. Sanki bana ait degl gibiler
Handanklc Derya63 süt doluyor aynısı bende de var sorun olmaz demişti doktorum sıkmadıgın sürece bu gelen sütler kolostrom sütüymüş yanlış bilmiyorsam bebek için çok faydalı
HafizeFatih Eylulunannesi-2 valla bakalım annemler falan diyor göğüs pompasıyla çıkar ama bilmiyorum bakalım az kaldı zaten Doğuma kazasız belasız alalım kucağımıza 🥰