Gece saat 22de wc ye gittim bir baktım ki su akıyor spontan. Hemen hastaneye gittik hem rahim ağzında açılma ve plasenta delik varmış. Oradan sızıntı yapıyormus. Antibiyotik ve ciğer geliştirici igne yaptılar. Cok korkuyorum, ilk gebeliğim ve koronadan hastaneye esimi ziyarete bile almıyorlar(almanyadayim) doguma kadar hastanede kalacağımı söylediler. Allahim sen büyüksün 🤲 başına gelen varsa destek mesaji iyi olur hanımlar