Sdakc Ben ne yesem kusuyorum kullanmadığım ilac kalmadı gaviscon şimdide rennie duo verdi hala kusmaya devam bu reflü ne zaman geçecek bilmiyorum hersey dokunuyor mideme su bile sizlerden reflü olanlar var mı neler yiyebiliyorsunuz
Duygubuket Sdakc bende de reflü var dediğin gibi su içince bile yanıyorum midem boğazım. Benşm bulantım bitti ama çok şükür.. Banada gaviscon şurup ve mide koruyucu ilaç verdi
Busra333 Sdakc hep soda içtim ne yersem yiyim reflü yapıyordu kendi kendine şimdilik geçti gibi şükür
Ladyy Sdakc acaba beslenmenizle alakalı olabilir mi? Baharatlı acılı vs gibi şeyler mi tüketiyorsunuz😔
Minigimm0611 Sdakc o reflüden değildir canım bendede reflü var senşnki hamilelik bulantısındandır bence bende 6.aya kadar sürdü bulantı onun için prilam kullandım.ama yanma için gaviscon iyi geldi bana cok sükür bazen fayda etmedigi oluyor tabi ama arasıra baharatlı ve acı yersem ozaman.
Sdakc Minigimm0611 prilam da kullanıyorum hatta zofer bile verdi yine ayni gaviscon 7 gün fayda etti yiyebiliyorum az da olsa şimdi hiç yiyemiyorum
Ladyy Minigimm0611 bencede hamilelik bulantısı reflü olsa ilk kullandığınız ilaçta etki ederdi prilam denedim kesmedi zofer aldım serumlar mı aman aman kusmamak için ağlıyordum. Bana birazDa kullandığım vitaminlerde bulantı yaptı. O yüzden şuan hiçbirşey almıyorum takviye kendimi meyve ce sebzelere adadım..
Ladyy Sdakc yediğiniz yemekler yağsız, acısız, baharatsız tüketin.. icecekte sade soda için .. ayrıca dr bana kusmak iyidir vücudun temizleniyor demişti. 5 aya kadar birşey yemesen bile bebek kendini besliyormuş.
Minigimm0611 Sdakc herkesi farklı etkiliyor demekki yada pik yaptıgı haftalardasındır belki inşallah geçer çok kötü bir durum kusma olayı 😏
Minigimm0611 Ladyy Aynen normalde öyle ama belkide farklı etkiliyordur herkesi ama kötü bi durum bayan adına en iyi çeken bilir.bende bulantı geçti cok şükür yanmaya razıyım ya bulantı kusma daha kötü.