Selam kızlar isim konusunda bizim kadar zorlanan olmuşmudur acaba 🤭 sizce hangi isim daha güzel seçenekler;
**Arın Aras ( ilk cinsiyetini öğrendiğimizde bulduğumuz isim)
** Yamaç Ali (rüyamda gördüğüm isim)
**Doruk Arel ( Şuan karar kıldığımız isim)
El birliğiyle bu işi çözeriz gibi geliyor farklı isim önerilerine de açığız 😍