Annnaa Kizlar sebebine biraz baktim netten ama pek bisey bulamadim bilen yasayan cozum bulan var mi acaba 28.haftadayim
Metekol01 Annnaa çözüm soda veya süt miden yanmaya başlayınca süt veya soda iç kalmıyor yanma aynı şeyleri yaşıyoruz bebek saçı derler ama İnanma mideye bebek baskı yaptığından dolayı mide kapağından dışarı kaçan mide asidi yakıyor geçmiş olsun 😘
Duygus97 Annnaa 30 haftadayım benim de dün akşamdan beri midem yanıyor cayır cayır 🥺 başlık acacaktım sizinkini gördüm. Soğuk süt iyi gelir deniliyor ama bana simdilik iyi gelmedi. İnşallah Bi çözüm buluruz
Min23 Bende de aynı durum 37+4 ilik sut içiyorum başımı yüksekte tutuyorum öyle olunca geçene kadar mide kalmıyor 😕😕
boncukbiranne Aynı dert bende vardı doktoruma söyledim antepsin diye bir şurup verdi o iyi geldi bana baharattan salçalı ve yağlı yemeklerden uzak drmak gerekiyormuş